ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם




    עורך דין קניית דירה

    עורך דין לקניית דירה

    קניית דירה מחייבת קבלת החלטות רבות: באיזה אזור לחפש נכס, מהו התקציב האפשרי ומהם מקורות המימון, ויש כמובן עוד. החלטה חשובה נוספת היא להיעזר בשירותים של עו"ד לענייני מקרקעין – מפני שרק עם עורכת דין או עורך דין קניית דירה תושלם בדרך הטובה ביותר וללא סיכונים מיותרים. משרד עו"ד דניאלה סון מלווה הן רוכשי דירות מקבלנים והן את מי שקונים דירה יד 2, כשבכל מקרה השירות ניתן בזמינות מרבית ועל בסיס ניסיון רחב היקף.

    רק עם עורך דין קניית דירה היא עסקה בטוחה באמת

    • הסכם מכר שלא מספק הגנה – גם כשחותמים על הסכם מכר סטנדרטי לכאורה מול קבלן, וגם כשקניית הדירה היא מאדם פרטי, חשוב מאוד לבחון את כל הסעיפים בעין מקצועית ולוודא שהם לא יאפשרו פגיעה באינטרסים של הרוכשים.
    • ביטחונות וערבויות – רכישת דירה מקבלן מחייבת קבלת ערבויות – על-מנת שהקונים לא יגלו אחרי שכבר שילמו סכומי כסף גבוהים שהחברה לא מספקת להם את מה שהבטיחה (ולמרבה הצער כבר היו לא מעט ישראלים שהפסידו הון עתק בשל התנהלות לא אחראית של יזמי נדל"ן).
    • התייחסות לעיכובים ואיחורים במסירת הנכס – ברוב רובם של המקרים אדם שרוכש נכס מתכנן את החיים בהתאם למועד המסירה המצוין בחוזה. כל עיכוב עלול לגרום נזק כספי חמור, ולכן חשוב לוודא מראש שבמקרים אלה ישולם פיצוי נאות.
    • בדיקות תכנוניות ומשפטיות – עוד לפני ניהול המו"מ ובוודאי שלפני החתימה על הסכם מכר, חובה לבצע בדיקות מדוקדקות של כל ההיבטים הרלוונטיים, ובפרט התכנוניים והמשפטיים – כדי לדעת מיהם בעלי הזכויות בנכס, האם ישנן חריגות בנייה (ובמקרה של דירה חדשה – האם התקבל כבר היתר בנייה), ועוד. רק עו"ד מיומן יכול לספק את כל המידע העדכני החיוני.

    תשומת לב מעמיקה לכל פרט ופרט

    קבלת החלטות מיטבית נשענת על שקט נפשי. עם עורך דין קניית דירה הופכת לחוויה נינוחה יותר, מפני שאפשר לדעת בוודאות שעין מקצועית מנוסה בוחנת כל פרט בקפידה, ולכן קל יותר למצוא את הנכס המשתלם ביותר ולהשלים את העסקה בתנאים האופטימליים. זהו אחד מתחומי המומחיות של משרד עורכי דין דניאלה סון, שמקפיד על שירות זמין, קשוב ובגובה העיניים.

    רק עם עורך דין קניית דירה היא עסקה בטוחה באמת

    עורך דין לרכישת דירה

    רכישת דירה בישראל של העשור השלישי במאה ה-21 כרוכה בתשלום סכום כסף גבוה מאוד – עבור כל דירה, בכל גודל, בכל רחבי הארץ, גם כשמדובר על דירה חדשה מקבלן ואפילו אם זו "רק" דירה יד 2. עקב מורכבות דיני המקרקעין, בכל עסקה כזו טמון סיכון לא מבוטל – ולכן מומלץ בחום להיעזר בשירותי עורך דין לרכישת דירה. משרד עו"ד דניאלה סון מלווה רוכשי דירות מזה שנים רבות, ומספק ייעוץ וליווי אשר מנטרלים את כל המוקשים האפשריים.

    למה חשוב להיעזר בשירות של עורך דין לרכישת דירה?

    • לוודא שהמוכרים הם אכן בעלי הנכס – עו"ד לדיני מקרקעין יבדוק עבורכם למי שייכות הזכויות בדירה, כך שתוכלו לדעת בוודאות שהמוכר או המוכרים אכן מורשים למכור לכם אותה (בכל מצב אחר אתם עלולים לשלם סכום כסף גבוה מאוד, והדירה לא באמת תהיה שייכת לכם).
    • לוודא שאין חריגות בנייה – רק על בסיס בדיקה מדוקדקת של עו"ד מיומן אפשר לדעת בוודאות שהנכס הנרכש לא חורג מהיתר הבנייה שניתן לו. בהקשה זה חשוב לזכור שאם מתגלה חריגה, בעל הנכס הוא האחראי לה גם אם הוא רכש את הדירה אחרי שכבר בוצעה אותה חריגה.
    • לוודא שאין חובות או שעבודים – עוד סיכון משמעותי בכל קניית דירה יד 2 הוא שעבוד שמוטל על הנכס. בדיקה מקצועית מספקת תמונת מצב מפורטת לגבי כל חוב, משכון או שעבוד.
    • לוודא שהנכס אכן כולל את כל מה שמובטח לכם – כולל למשל חנייה הרשומה בטאבו, מחסן וכו'. לשם כך נדרש עיון בנסח הטאבו ובתשריט הבית המשותף, רצוי כמובן ע"י איש או אשת מקצוע מנוסים.

    עורך דין לרכישת דירה דניאלה סון

    ליווי צמוד עד לקבלת המפתחות

    כשניגשים עם עורך דין לרכישת דירה, כל המוקשים האפשריים ממופים ומנוטרלים. עו"ד דניאלה סון היא אשת מקצוע בעלת ניסיון רחב היקף ולא פחות חשוב, אחריות מלאה המבוססת על הבנת הצורך של כל רוכשי הדירות בשקט נפשי אמיתי.

    השירות כולל ליווי צמוד לאורך כל הדרך, עד להשלמת מימוש העסקה וקבלת המפתחות, לרבות התנהלות מול הרשויות הרלוונטיות וטיפול מסור בפן הבירוקרטי כדי למנוע עיכובים שלא לצורך.

    למה חשוב להיעזר בשירות של עורך דין לרכישת דירה?

    שתף :

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם





      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט
      שלחו ווצאפ
      💬 איך אפשר לעזור?
      שלום,
      כאן עו"ד דניאלה סון.
      איך אוכל לעזור?
      דילוג לתוכן