ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם




    עורך דין מקרקעין

    עורך דין לענייני מקרקעין

    עסקאות מקרקעין וכל פעולה בירוקרטית הקשורה לנכסים השונים הנכללים בקטגוריה זו – דירות, משרדים, קרקעות, זכויות ועוד – מתאפיינות תמיד במורכבות רבה. מעבר לריבוי הפרטים וסעיפי החוק שעשויים להיות רלוונטיים ועל כן חובה לקחת אותם בחשבון, חשוב לזכור שעבור האדם הרגיל נכס מקרקעין הוא הנכס בעל הערך הכספי הגבוה ביותר הקיים, ולכן כל טעות עלולה לגבות מחיר יקר. בעזרת עורך דין לענייני מקרקעין מובטחת התנהלות מיטבית ואפס סיכון לשגיאות. משרד עו"ד דניאלה סון מספק מגוון רחב של שירותים בתחום ספציפי זה, ומקנה שקט נפשי אמיתי.

    תחומי העיסוק העיקריים של עורך דין לענייני מקרקעין

    • ליווי עסקאות מכר – כולל התייחסות מעמיקה לסוגיות מיסוי ולמשכנתא, טיפול בחריגות בנייה אם ישנן, הסדרת היחסים עם שוכרים אם ישנם, ועוד.
    • ייעוץ לקראת רכישת דירה מקבלן – בדיקות חיוניות (תב"ע, טאבו, היתר בניה, בדיקות רקע על הקבלן ועוד), בחינה יסודית של החוזה המוצע לרוכשים וייעוץ מקיף על-מנת להימנע מסיכונים מיותרים.
    • התנהלות מול הרשויות לצורך הסדרת הזכויות – לרבות מקרים מורכבים כגון בעלות על נכס של תושבי חוץ, הצמדות שלא שויכו לנכס בעת הרישום, ירושות, ריבוי בעלים ועוד. ההתנהלות היא מול הרשות המקומית, לשכת רישום המקרקעין, רשות מקרקעי ישראל, רשות המסים, חברה משכנת וגופים נוספים שעשויים להיות רלוונטיים.
    • עריכת הסכמי חלוקת מקרקעין – כך שיספקו הגנה מוחלטת לזכויות ולאינטרסים המהותיים של הלקוח או הלקוחה.
    • רישום צווי בית משותף ותיקונם – על בסיס תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט, הסרת מכשולים בירוקרטיים ושיתוף פעולה צמוד עם מודד מוסמך.

    דניאלה סון: להתנהל בתחום המקרקעין בראש שקט באמת

    עורך דין לענייני מקרקעין הוא כאמור הכתובת לכל פעולה הקשורה לנכס כזה או אחר. משרד עו"ד דניאלה סון מתנהל על סמך מספר ערכים מובילים ובהם זמינות גבוהה, מחויבות להנעת תהליכים ביעילות מרבית על-מנת למנוע עיכובים מיותרים, מקסימום תשומת לב לכל פרט על-מנת להבטיח אפס הפתעות לא נעימות, התייחסות לכל המרכיבים הרלוונטיים ובפרט מיסוי, וליווי צמוד של הלקוח עד להשלמת הפעולה לשביעות רצונו המלאה. בקיאות מקצועית מעמיקה משלימה שירות מועיל ומבטיחה את השלמת הפעולה הנדרשת באופן מיטבי.

    עורך דין דיני מקרקעין

    עורך דין דיני מקרקעין

    דיני מקרקעין הוא תחום רחב יריעה וסבוך מאוד. הוא מאגד שלל סוגיות לרבות מיסוי מסוגים שונים, רישום זכויות, הערות אזהרה, הפקעות ועוד. עוד כדאי לזכור שהגופים המופקדים על הסדרת התחום – רשות מקרקעי ישראל, לשכות רישום מקרקעין ועוד – מתנהלים על סמך אינטרסים שונים שלא תמיד זהים לאלה שלכם. בהתאם מומלץ בחום לא לבצע שום צעד ללא קבלת ייעוץ מותאם אישית מגורם מקצועי מתאים – עורך דין דיני מקרקעין. זהו אחד מתחומי המומחיות העיקריים של משרד עו"ד דניאלה סון, שמבטיח ליווי צמוד וזמין מאוד.

    התועלות המשמעותיות של שירותי עורך דין דיני מקרקעין

    • חיסכון משמעותי בזמן ובטרחה – כשהטיפול בכל הסוגיות הבירוקרטיות וההתרוצצות בין הרשויות הרלוונטיות (רשות המיסים, רשות מקרקעי ישראל, לשכת רישום מקרקעין ועוד) נעשית ע"י עו"ד מומחה, הרווח שלכם הוא חיסכון משמעותי בזמן שהוא משאב יקר במיוחד, וכמובן מינימום טרחה.
    • אפס טעויות – עסקאות מקרקעין, וגם פעולות טכניות כמו רישום צו בית משותף או הסדרת זכויות חכירה, מתאפיינות במורכבות אדירה. רק עם עו"ד מומחה לדיני מקרקעין תוכלו להיות בטוחים שלא נעשתה שום טעות שעלולה לעלות לכם ביוקר.
    • ראש שקט באמת – עוד משאב חיוני בימינו הוא שקט נפשי. בפרט ישנו לחץ, טבעי ומובן לחלוטין, כשרוכשים נכס בסכום של 7 ספרות, כשמוכרים דירה וגם במהלך פרוצדורות אחרות הקשורות למקרקעין. ליווי משפטי מקצועי מפוגג את הלחץ, מבטיח ראש שקט באמת ומהווה בסיס לקבלת החלטות מיטבית.

    שקיפות מלאה ויעילות מרבית

    עורך דין דיני מקרקעין נדרש לא "רק" לבקיאות מקצועית רחבת היקף בנוגע לשורה ארוכה מאוד של חוקים, תקנות ונהלים, אלא גם לאישיות מתאימה. עו"ד דניאלה סון, שהקימה את המשרד לפני למעלה מ-12 שנים, אמונה על מציאת פתרונות יצירתיים גם למצבים מורכבים, על שמירה על קשרים בין-אישיים טובים שמסייעים להנעת תהליכים מול הרשויות, על שקיפות מוחלטת ומתן הסברים ברורים בגובה העיניים כך שכל לקוח וכל לקוחה ידעו בדיוק מהן האפשרויות העומדות בפניהם בכל תרחיש, ועל מתן שירות מתוך רצון אמיתי לסייע לאדם לצלוח כל מהמורה ולהשלים את העסקה או הפעולה המבוקשת בדרך הטובה ביותר האפשרית.

    התועלות המשמעותיות של שירותי עורך דין דיני מקרקעין

    שתף :

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם





      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט
      שלחו ווצאפ
      💬 איך אפשר לעזור?
      שלום,
      כאן עו"ד דניאלה סון.
      איך אוכל לעזור?
      דילוג לתוכן