ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם




    עורך דין מכירת דירה

    עורך דין למכירת דירה

    מכירה של נכס יקר ערך כמו דירת מגורים – בין אם שימשה כהשקעה ובין אם למגורים – היא פרוצדורה מורכבת מאוד. ראשית, הסכום שבו נמכרת כיום דירה ממוצעת בישראל גבוה מאוד, ומן הסתם עבור רוב אזרחי המדינה זוהי העסקה היקרה ביותר שבה הם מעורבים. שנית, ישנם היבטים רבים הקשורים לעסקאות מכר, ועוד גורם שתורם למורכבות הוא המעורבות של רשויות שונות בתהליך. בהתאם רק בעזרת עורך דין מכירת דירה מתנהלת באופן מיטבי. ליתר דיוק לא כל עו"ד אלא רק מומחה או מומחית למקרקעין. זהו אחד מתחומי המומחיות העיקריים של עו"ד דניאלה סון.

    איך בעזרת עורך דין מכירת דירה מתבצעת באופן מיטבי?

    • הגנה מלאה על כל הזכויות המשמעותיות – עם עו"ד לענייני מקרקעין מובטח חוזה מכר שמונע סיכונים מיותרים ושומר על הזכויות בכל שלבי מימוש העסקה.
    • הכשרת חריגות בנייה – על-מנת שאפשר יהיה למכור את הנכס במחיר ראוי.
    • תשלום מיסים הכרחיים בלבד – ללא תשומת לב מקיפה לכל היבטי המיסוי – מס שבח והיטל השבחה – התוצאה עלולה להיות תשלומים גבוהים מדי לקופת המדינה ו/או קופת הרשות המקומית.
    • פריסת תשלומים אופטימלית – סעיף משמעותי נוסף בחוזה המכר הוא אופן פריסת התשלומים, מתוך מחשבה על כל השיקולים הרלוונטיים ובפרט המשכנתא הקיימת.
    • במקרה של מכירת דירה שגרים בה שוכרים – עורכי דין אחראיים יוודאו שעסקת המכר לא תוביל לפגיעה בשוכרים אשר מנוגדת לחוזה שנחתם איתם.

    ראש שקט באמת

    עם עורך דין מכירת דירה מתנהלת באופן מיטבי, והרווח של בעלי הנכס כולל עוד מרכיב חשוב: שקט נפשי אמיתי. משרד עו"ד דניאלה סון מספק ליווי צמוד לאורך כל התהליך, מרגע שמתקבלת ההחלטה למכור את הדירה, דרך המשא ומתן מול רוכשים פוטנציאליים וההתנהלות מול הרשויות השונות, ועד להשלמת העסקה וקבלת מלוא הסכום שנקבע.

    השירותים ניתנים על בסיס ניסיון של למעלה מ-12 שנים, שקיפות מלאה, תקשורת ישירה וברורה ומציאת פתרונות לקשיים וקונפליקטים שנוצרים תוך כדי משא ומתן. דגש נוסף הוא תשומת לב מלאה לכל פרט רלוונטי, על-מנת למנוע הפתעות מיותרות ולהבטיח את אותו שקט נפשי חיוני.

    איך מבטיח עו"ד מכירת דירה בתנאים אופטימליים?

    עו"ד מכירת דירה

    כשעולה על הפרק האופציה של מכירת דירה יש כמה פעולות שחשוב מאוד לבצע עוד לפני שמפרסמים את הנכס בדרך כזו או אחרת. כך למשל מומלץ לעבור על כל החדרים והחללים ולבדוק את הכדאיות של שיפוצים ושדרוגים קטנים – שיכולים להעלות במידה משמעותית את ערך הנכס.

    עוד צעד מומלץ הוא פנייה לעורך דין מומחה למקרקעין (או כמובן עורכת דין שזהו תחום המומחיות שלה), מפני שבלי עו"ד מכירת דירה עלולה להסתבך ולחשוף את בעלי הנכס לסיכונים מיותרים. משרד עו"ד דניאלה סון כבר סייע למוכרי דירות ונכסים אחרים להשלים את העסקה בתנאים הטובים ביותר האפשריים.

    איך מבטיח עו"ד מכירת דירה בתנאים אופטימליים?

    • חוזה מכר מנוסח היטב שלא משאיר מקום לאי הבנות – ואשר מעגן באופן ברור וחד את כל הזכויות והאינטרסים של בעלי הנכס. בפרט נדרשת הגנה מפני מימוש הערת אזהרה שמהווה סעיף בסיסי ברוב עסקאות המכר במקרים שבהם ישנה הפרה יסודית של החוזה.
    • התייחסות מעמיקה להיבטי המיסוי הרלוונטיים – על-מנת למנוע תשלום היטל השבחה ו/או מס שבח גבוהים יתר על המידה. בנוסף להפחתת חבות המס למינימום האפשרי, עורך הדין המטפל בעסקה דואג לכל הפעולות שיש לבצע מול הרשויות השונות.
    • בחינה מדוקדקת של ההיבטים התכנוניים – שורת בדיקות עוד לפני התנעת תהליך מכירת הדירה על-מנת להבין מהו מצבו העדכני של הנכס, ומהן זכויות הבנייה הקיימות עבורו – מידע זה מהווה שיקול בקביעת מחיר המכירה המבוקש.
    • היבטים תכנוניים – עורך דין מיומן מבצע בדיקות מקדמיות כדי לדעת למשל מהן זכויות הבנייה העדכניות בנכס, פרמטר שמן הסתם משפיע על התמורה שניתן לקבל עבורו.

    עו"ד מכירת דירה דניאלה סון

    ליווי צמוד בשקיפות מוחלטת

    מאחר שרק עם עו"ד מכירת דירה תושלם בדרך היעילה ביותר והבטוחה ביותר, רצוי להקדיש תשומת לב גם לבחירת איש או אשת המקצוע שיספקו את השירות הנחוץ. עו"ד דניאלה סון בעלת מומחיות ובקיאות במקרקעין, מקפידה על שקיפות מוחלטת, הסברים ברורים בכל שלב ושלב, פריסת כל האפשרויות בכל נקודת זמן, מקסימום תשומת לב לכל הפרטים הרלוונטיים וגם על זמינות גבוהה – כדי שמוכרי הנכס ידעו שהם לא לבד, ושתמיד יש מי שדואג לאינטרסים שלהם בעסקה המורכבת מטבעה.

    עו"ד מכירת דירה דניאלה סון

    שתף :

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם





      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט
      שלחו ווצאפ
      💬 איך אפשר לעזור?
      שלום,
      כאן עו"ד דניאלה סון.
      איך אוכל לעזור?
      דילוג לתוכן