ליצירת קשר

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם




    הסכם שיתוף במקרקעין

     

    אתם בעלים משותפים בקרקע ומעוניינים להסדיר את החלוקה ביניכם?

    4 סיבות מדוע כדאי ורצוי לערוך הסכם שיתוף/חלוקה:

    1. הסכם שיתוף נועד להסדיר את החלוקה בין בעלי הקרקע באופן שכל אחד יודע מה חלקו היחסי בקרקע, באמצעות תשריט חלוקה שיצורף להסכם, ובהתאם לכך מה הזכויות והחובות שיש לו כלפי יתר הבעלים וכלפי צדדים שלישיים, כגון: עירייה, חברת המים, חברת החשמל, עורכי דין, מיסוי מקרקעין וכו'.
    2. ניתן לקבוע בהסכם שיתוף תנאים מיוחדים לגבי ניהול הקרקע, תחזוקה, תשלומים, מכירה וכו' שיחייבו את בעלי הקרקע. למשל, ניתן לקבוע שכל אחד מבעלי הקרקע יהיה רשאי למכור את חלקו בכל עת שיחפוץ מבלי לקבל הסכמה מיתר הבעלים.
    3. ניתן לקבוע מנגנוני פירוק שיתוף בקרקע שיהיו מוסכמים על כל הצדדים.
    4. ניתן לרשום את הסכם השיתוף בטאבו כדי שיקבל תוקף מחייב גם כלפי צדדים שלישיים, כגון רוכשים עתידיים, שיהיו מחויבים כלפי ההסכם.

    לסיכום,

    הסכם שיתוף נועד למנוע חילוקי דעות וסכסוכים עתידיים בין בעלי הקרקע, העלולים להגיע לבית משפט, וחבל. יפה שעה אחת קודם – ניתן למנוע זאת מראש באמצעות עריכת הסכם שיתוף המוסכם על כל בעלי הקרקע ולחיות בראש שקט.

    לכן, רצוי שתפנו לעו"ד מומחה בתחום המקרקעין שיערוך לכם הסכם שיתוף מקיף ומסודר שיכיל בתוכו את כל הסוגיות, התנאים וההסכמות לניהול נכון ומיטבי של הקרקע.

    למשרד עורכי דין דניאלה סון ניסיון רב בעריכת הסכם שיתוף/חלוקה, תוך מתן דגש לסוגיות הכלכליות והמשפטיות העולות כתוצאה מהשותפות, מענה לצרכים של כל אחד מהשותפים ומציאת פתרונות יצירתיים לגישור בין השותפים ולהתמודדות עם בירוקרטיה מסובכת.

    שתף :

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם





      פרסום עורכי דין באינטרנט פרסום עורכי דין באינטרנט
      שלחו ווצאפ
      💬 איך אפשר לעזור?
      שלום,
      כאן עו"ד דניאלה סון.
      איך אוכל לעזור?
      דילוג לתוכן